Allt flyter verkligen.

En film om knubbiga medelåldersmän i fyrtioårskris som bestämmer sig för att börja med konstsim, det kan liksom inte gå fel. Filmen värmde hela mig och jag är ännu en gång stolt över Sveriges lilla filmverkstad. Dessutom höjdes stämningen av en man i salongen som skrattade alldeles för högt på fel ställen. Jag fnissade lite för mycket åt det men kunde inte låta bli. Jag älskar sånna människor.

Igår var jag också på bio men det talar vi inte så högt om. *host* The day the earth stood still *host*. Sen var det tjejnatt på tapeten och det färgades om i duschkabinen. Resutlatet var färgsprakande. Här pågår behandling.



Nu ska jag krypa ner i sängen och dränka mig i aftonblaskan. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback