Det är rörigt i mitt huvud.

Nu har Marion lekt dr Phil med mig en stund men jag känner mig inte klarare i huvudet för det. Jag kan inte urskilja en enskild känsla ur molnet med både vackra och fula färger. Det ska bli skönt att flyga söderut, kanske är allt jag behöver en stund för mig själv i stadsparken eller ett par andetag vid hamnen i Lomma för att komma till sans.

För tillfället för Adrian Lux duga. Det är något med mjuk elektronisk musik som gör att himlen inte känns så långt bort. Det är svårt att sätta fingret på vad det är i de stabila rytmerna med melodi inslag som är så fantastiskt. Jag vet fortfarande inte vad det är som gör att man faller stenhårt för vissa låtar medan andra kan tråka ut en till tusen. Det är en spännande vetenskap.

Som sagt så är jag lite snurrig och obekväm i mig själv idag men jag återkommer.


Kommentarer
Postat av: Marion

Du skulle varit med utanför skrapan! Vi stod en halvtimme och frös halvt ihjäl bara för att han var så grym... :)

2008-12-13 @ 17:12:40
URL: http://marionfotar.blogg.se/
Postat av: Bullen

mm jag vet :(

2008-12-13 @ 18:28:25
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback