Funderingar på högre mark.

Jag har ont i halsen och har en känsla av att någon också kommer att få det i sinom tid. De här tre dagarna har varit sinnessjukt intensiva. Jag har druckit lite för mycket, släpats iväg på farliga äventyr och skrivit högst underliga meddelanden på facebook. Nu tänker jag avsluta veckan med filmen Mamma Mia av den enkla anledningen att jag inte orkar med mer spänning i tillvaron just nu.

Ibland önskar jag att jag ägde förmågan att läsa folks tankar. Jag är ganska duktig på att lista ut vad människor tänker säga här näst eller hur jag ska bete mig för att passa in i en viss situation. Det är bra på vissa sätt men extremt dumt med tanke på att jag på sätt och vis ljuger för dem. Om man inte visar vem man är från början så blir det mycket svårare att göra det sen.


Det här är en funktion som behöver ses över. Men nu ska jag titta på film och drömma mig bort till grekiska öar, självinsikten får vänta tills imorgon.


Ciao


Kommentarer
Postat av: Åke

Hej vet inte om det var meningen att jag skulle läsa det här men jag råkade hamna här när jag letade efter din myspace som jag såklart lyckats glömma bort adressen till igen. Tänkte att du kanske hade en länk här någonstans men icke, hemligt hemligt.



Ha det bra i Skåne. Puss



Ja just det. Halsont? Indeed... :p

2008-12-15 @ 15:42:59
Postat av: josefina

Jag har en ny bloggvänlig dator! :D Haha, you go Åke, smygläsning är det enda rätta

2008-12-15 @ 22:44:02
URL: http://jossevafan.blogg.se/
Postat av: Bullen

Haha sålänge du är medveten om att du läser på egen risk så kan du gräva ner dig hur mycket du vill ^^.

Jag har tänkt lägga upp fler låtar, sen kan jag länka.



Grattis gull Josefina :D Du har rätt mycket läsning att ta igen.



Pussar och kramar

2008-12-16 @ 11:45:16
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback