God Julia alla fina människor!

Eftersom att jag beger mig till Karlskrona idag så blir det inget bloggande på ett par dar. OMG hur ska jag överleva? Fast med tanke på att följande dagar kommer att gå ut på att äta, umgås och äta så skulle det nog inte bli så spännande läsning för er även om jag har en känsla att jag skulle behöva skriva av mig. Karlskrona folket är rätt speciella. De är de där som får mastaodont all-inclusive hotellen att gå runt. De där som inte förstår sig på varför man ska läsa böcker, det gör man ju bara om man måste?

Fast farfar är ju uppfinnare och han tänker ju en hel del. Torr humor har han också men det är rätt skönt att umgås med honom, speciellt när han har blivit lite röd om näsan efter all julglögg. Då kan det komma långa utläggningar om varför
allt var bättre förr. Det är han som för övrigt startade smeknamnet Julkulan. Något som jag blir kallad för mitt i högsommaren också.

Så God Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback