Ikväll smäller det..

Och trots att det finns så mycket jag borde göra ligger jag bara och lyssnar på musiken från filmen once. Njae, tänker gör jag också. Lite för mycket som vanligt. Ibland fascineras jag av att så många tankar kan rymmas i ett huvud. Att mitt inre faktiskt är begränsat och inte oändligt stort som det ibland kan kännas som.

Om en stund ska jag ta mig samman och börja förbereda inför ikväll men just nu vill jag bara leva i de här sista ögonblicken av tvåtusenåtta. Visst är det flera timmar kvar tills klockorna ringer in det nya året men de kommer att försvinna innan jag ens hunnit andas. När jag väl lyckas fastna i nuet brukar jag försöka ta vara på det.

Imorgon öppnar jag den nya kalendern. Så nu önskar jag bara att ni får ett fantastiskt 2009.



Kommentarer
Postat av: emmi

söt blogg du har :*

2009-01-01 @ 19:47:04
URL: http://eyegasm.devote.se
Postat av: Bullen

Tack :D

2009-01-02 @ 11:07:33
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback