Half Baked

Jag började på ett inlägg om skönhet men sen kunde jag inte komma på hur jag skulle avsluta det. Jag förlorade mig själv någonstans på vägen liksom. Fast så har jag aldrig riktigt förstått vad det innebär att vara vacker heller. Vad fan är skönhet egentligen? Aja strunt samma.

Jag har fått en ny älskling i Ben and Jerrys serien. Half Baked heter den och jag antar att de flesta har smakat den men jag har på något underligt sätt gått förbi den varje gång. igår fick jag i alla fall för mig att jag skulle testa den och jag är kär. Smaksensationen var över alla förväntningar. Vanilj och chokladglass i kombination när den är som bäst. Med både kakbitar och brownie. Den här är definitivt en ny favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback