Atjoooo.

Jag har precis fört över pengar till mitt sparkonto igen och nu har jag ångest igen. Trots att jag gick igenom alla uppgifter ett par hundra gånger så vågar jag inte vara säker på att de inte försvinner ut i cyberspace igen. Jag fick tillbaka pengarna sist men vem vet, den här gången kanske jag inte är lika tursam.


Allra helst skulle jag nog gömma pengarna i madrassen. Det är ju liksom tryggare att veta att de finns i fysisk form än bara som digitala siffror på en skärm. Fast man får ju ränta för sina digitala siffror och det är ju bra. Jag är febrig, det är därför jag resonerar som en sjuåring just nu. Jag ska gå och dricka lite te och värma fötterna under en filt så får vi se om jag är mer som en människa sen. Men någon utgång blir det inte ikväll.. vilket innebär att alkoholprofilen kommer att vara grymt nöjd med mig ännu en gång eftersom att jag inte kan gå ut i helgen heller.


Prosit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback