Det blev värre

Jag kan inte tro att det här är sant. Jag måste vara det största misstag som vandrar runt på den här Jorden. Varför kan aldrig någonting gå i rätt riktning för mig för?


Jag har lagt undan 4000kr, 4000 hårt fördärvade kronor som jag har slitit och kämpat för. Och vad tror ni händer? Jo precis det som absolut inte får hända. Jag har gjort det som man absolut inte får göra på några som helst villkor.

Jag skrev in fel kontonummer på överföringskontot. En liten ynka siffra blev fel och nu ligger mina 4000 i någon annans ficka... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över mitt misstag. Jag har blivit av med massor med pengar och det finns ingen annan att skylla på än mig själv.

Varför var det här också tvunget att hända? Varför får jag aldrig bara vara glad och lycklig? Varför måste allt som inte händer någon annan hända just mig? Varför kan jag aldrig göra någonting rätt?

Nu vill jag bara gå och spy och glömma att jag någonsin föddes. Pengarna är borta och det finns ingenting jag kan göra. Jag är ett levande misstag, ett skämt.


Kommentarer
Postat av: Marion

Men! det måste väl gå att lösa? Kontakta banken?

Hoppas, hoppas, hoppas!!!

2008-11-03 @ 22:52:18
URL: http://marionfotar.blogg.se/
Postat av: Kjell Karlsson

Borde kunna gå till banken och se vad de kan göra. Som Marion sa =)

2008-11-04 @ 17:32:35
Postat av: Julia

Jag jobbar på det men de är inte helt sammarbetsvilliga..

2008-11-05 @ 11:16:53
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback