Det var kul så länge det varade.

Hej hopp, jag har kommit fram till att det här med bloggande nog aldrig var något för mig egentligen. Det har varit en spännande sysselsättning under en tid och på sätt och vis känns det trist att allt det jag skrivit kommer att försvinna med ett enda klick, but that's the way life goes.

Jag är en sån som klipper navelsträngen rätt fort vilket inte alls går ihop med min sanslösa separationsångest egentligen men det är ju så jag är, odefinierbar. En rätt svår människa på många sätt och rotlös enda in i själen.
Nu är det dags att gå vidare och fortsätta resan utan bloggen. Imorgon säger jag upp ännu ett kontrakt, och visst kommer jag sörja men ibland måste man inse när det är dags att lägga av. Jag är inget bloggmaterial men jag har haft kul och mått bra av det här och det hoppas jag att ni också har.

Så det här är väl adjö antar jag. Massor med kramar!

Do not fear death, fear a life unlived

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback