Jag har vunnit över Pankaksmonstret

Haha, idag är första gången sedan dödskallepankakan (se tidigare inlägg) som jag vågat närma mig plättlägget. Något osäker och lite skakig blandade jag ihop smeten för att sedan ta ett djupt andetag och sätta igång. Och det gjorde jag rätt i för idag gick det som en glans, till och med första pankakan blev fin och gyllenbrun. I'm back in business!

Dagens kreativa handling blev att lyssna på klassisk musik och läsa pittstim. Resten av dagen gick åt till att städa och spenderade tid med min bror framför final fantasy 7, ett av de bästa rpg spelen som någonsin gjorts. Jag vet att jag är nördig men när man har spelat sig igenom alla zelda samt mario spelen så kan man ju lika gärna löpa hela linan ut.

Nu ska jag iväg och träffa Kristin. Vi ska dricka öl och förbereda oss mentalt inför att bli nertrampade på Baba. För ikväll ska det dansas. Ikväll ska jag dansa och glömma morgondagen så se upp alla indiekids för här kommer vi.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback