Jag ser det snöar :)

Total lycka, snön ligger faktiskt kvar på marken och trots att jag vet att det kommer att förvandlas till slask på nolltid så vägrar jag tänka på det nu. Det är något speciellt med snö, med vita saker överhuvud taget. Jag har alltid varit fascinerad av vitt. Hur regnbågar kan bildas genom glasbitar mot ett vitt papper och allt sånt.

En gång när jag var liten hängde min pappa upp vita lakan i hela lägenheten på tork. Så storögt som bara barn kan se på världen tittade jag först på de vackra varelserna som fladdrade i vinden och sedan på min pappa. "Varför gör du så fint pappa?"

Min bror hoppade fram bakom dörren med krigsmålning nu när jag kom hem från stan och jag skrek ett riktigt skräckfilmsskrik, något som jag aldrig lyckats med tidigare.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Tack så jättemycket :)

2008-11-19 @ 21:56:48
URL: http://sundancekidd.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Tack så jättemycket :)

2008-11-19 @ 21:57:25
URL: http://sundancekidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback