Jisses..

Nu har jag varit sjuk i en vecka och jag blir inte bättre... Jag har läst ut fem böcker och tittat på flera hundra youtube klipp. Jag är extremt uttråkad med andra ord. Ett tag trodde jag att det var termometern som jävlades med mig men efter att jag gått en kort promenad runt kvarteret sjönk jag helt utmattad ihop i soffan och fick ännu högre feber som på köpet. Men i alla fall, nog om min missär. Jag tittade som sagt på youtube och hittade ett av de absolut mest sjuka klipp jag någonsin sett. Jag har en känsla av att det springer runt en massa arga pilgrimer med påkar för att lära den skyldige skaparen bakom detta klipp en läxa han sent ska glömma. You go Jesus!


Klicka på molnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback