Meet Bill!

Ibland skräms jag av Marions övernaturliga psyke. Hon kan gå rätt in i en videobutik, spänna ögonen i ett fodral och säga, den här ska du se, den här kommer vara bra. Och hon har rätt varenda gång, jag är så impad!

Idag valde hon ut filmen Meet Bill, som jag var rätt tveksam till med tanke på den tråkiga beskrivningen och den något otydliga framsidan men så fort jag tryckt in cd:n i datorn och första scenen kom upp på skärmen var jag fast. Jag skrattade, jag grät och jag har inte känt mig så här invaggad i mitt lycksaliga tillstånd på länge.


Meet Bill är en film om att hitta sig själv och att våga ta lite lättare på livet. Filmen har allt, fyrverkerier, fantastiska soundtracks, sagan om en något underlig vänskap, en scen involverande en anka, vapen och lite knark förstås. Så pallra dig ner till närmaste videobutik för den här lilla diamanten får inte missas. Skit i att framsidan är randig och det faktum att Jessica Alba är med för jag lovar, den kommer att förändra din syn på livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback