Out of the way!

De tre hektiska dagarna på jobbet har varit, ja, hektiska helt enkelt. Mycket noggrannhet krävdes och idag fick jag skäll för första gången av min arbetsledare, fast hon blev så ångerfull efteråt att jag fick gå på rast trots att jag redan hade fått mina. Utöver mina vanliga arbetsuppgifter har jag dessutom varit tvungen att leta efter Broccolis busskort som mystiskt nog lyckades försvinna ur hans ficka varje gång jag fått en bunt fribiljetter. Jag har haft mycket att hålla ögonen på med andra ord.

Jo just det! Jag har fått eskort av Securitas flera gånger eftersom att jag har hanterat så hiskeliga summor med pengar och jag har nog aldrig känt mig så viktig i hela mitt liv som när min biffiga bodyguard sa till folk att flytta på sig så att jag kunde komma fram. Självklart öppnade han dörren för mig också. Allt som fattades var liksom "I will always love you". Förutom det så har jag hunnit med en snabbvisit i starwarsvärlden hemma hos Thomas och en fika med mina kära fotonördar.

Nu är det söndag kväll och jag är helt jävla slutkörd, hjärnan värker och det flyger små hundralappar framför ögonen på mig. Jag är så glad att jag ska få sova ut imorgon, natti natti.

Ja, jag vet att klockan bara är sju.


Kommentarer
Postat av: Marion

Vad tror du om en promenad imorgon (idag)? Det var länge sen nu tycker jag!

2008-11-10 @ 00:32:48
URL: http://marionfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback