Syndiga änglar.

Ikväll ska jag gå på tjejfest, ja eller det är väl ett par killar men de lär försvinna i mängden bland alla änglar, häxor och vamyrer. Bokstavligt talat, jag ska på en två veckor försenad (Halloween) maskerad i en källarlokal någonstans i en gränd i Stockholm.

Eftersom att jag lider av sinnesjuk idétorka så rotade jag fram mina gamla änglavingar, smörjde in mig med mig glitterlotion och lånade en grymt urringad klänning av Marion. Nu har jag stått och lockat mitt spikraka hår i en och en halv timme till vinyl 107 och känner mig äntligen redo, två timmar innan festen ens sparkar igång. Fast det finns ju något positivt med att alltid vara klar för tidigt, man slipper stressa.

Nu har jag i alla fall transformerats till en ängel med alldeles för djup urringning som ska ge sig iväg på tjejfest.
 Nu ger jag mig in i dimman som Josse skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback