Förbjudna leenden i natten.

Jag vet att jag inte borde ha stått kvar, att jag inte borde ha haft ett leende på läpparna när jag promenerade den korta biten hem från platsen där vi skiljts åt. Men det finns så mycket man inte borde. Man borde inte dricka alkohol och man borde inte äta glass men det gör man ju ändå så vad spelar det för roll?

 Det finns bara ett hemligt kontrakt och det är att vi dricker te och inte alkohol när vi träffas. För trots att jag har kommit över dig sitter de där pyttesmå kardborreflagorna kvar, och med alkohol i kroppen är det som att jag ger mig ut i skogen på nytt och är sedan tvungen att sitta och pilla i flera veckor igen.

Vi är kompisar och jag har kommit över dig, men ändå promenerade jag hem leende i natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback