Oro

Idag har varit en ren obehaglig upplevelse. Hela dan har bara rört sig i en dimma av rastlöshet, oro och oförmåga att göra någonting. Jag omges av ett töcken som säger att det finns någonting som jag borde vara orolig för, någonting som jag måste göra men jag kan inte komma på vad det är eller varför jag känner som jag gör. Lite för mycket Matrix över det hela om jag får säga mitt. Jag har känt mig som den gamla väderbitna kärringen i alla skräckfilmer av typen b som utav någon anledning alltid skrämt utbrister "A storm is coming".

Jag har aldrig trott mycket på andar men idag har bara varit som ett varsel från andra sidan av sämsta sort. Jag hatar varseldagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback