Pånyttfödd

Ja, ungefär så känner jag mig just nu. Vår tripp till stället var dock inte var helt smärtfri utan innefattade en grymt lång promenad i regnet, jättepizzor och obehagligt låtande klämdjur i Orminge Centrum där vi tvingades spendera ett par timmar tack vare en kärring i receptionen på Yasuragi. Men när vi äntligen fick sjunka ner i de varma källorna med utsikt över skog och fjärd glömdes den något udda förmiddagen ganska fort.


Det var spännande att åka på spa med mina kompisar. Några av höjdpunkterna var fruktstjälandet, mysandet framför Criminal minds och att se Marion och Kristin äta med pinnar, det är en upplevelse jag känner att jag kommer bära med mig länge. Trots att nakenchocken i omklädningsrummet blev lite mycket för Marion så kan jag nog med trygghet i rösten säga att vi hade grymt kul och att det här nog inte är sista gången vi ger oss ut på äventyr i Orminge. Vi hann ju inte med att gå på Kicks!
'
Här kommer lite tröst i det skittråkiga Höstmörkret.


Kommentarer
Postat av: Kristin

haha, men jag förstår fortfarande hur man ska kunna få i sig fläskbogen utan gaffel och kniv. kan ju inte lyfta hela köttbiten och nafsa på den med två ynka pinnar. jag försökte och slant till, och tappade hela biten i buljongen - det var därför som det var så slaffsigt vid min plats...

kände att jag var tvungen att förklara det,

och nu är det gjort. haha



jag tyckte förövrigt mycket om klämgrisen i TurPets ZOO - om jag var hund skulle jag tycka om att bita i den!



Orminge in my heart!

JAG-AER-BIFF!

2008-10-31 @ 17:40:43
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/
Postat av: Kristin

rättelse:

haha, men jag förstår fortfarande INTE hur man ska kunna...

2008-10-31 @ 17:41:17
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaha Orminge forever in my heart!

2008-10-31 @ 17:48:17
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback