Muffinsbak i stugan.

Tänk hur fort man kan anpassa sig till nya situationer.. det är rätt häftigt. Idag gick det med andra ord mycket bättre och jag kände mig som fisken i vattnet när det kom till muffinsbak och mattespel. Barnen kände sig nog tryggare de med idag och jag fick hjälp med att borsta bort lite mjöl från kinden. Sen att en av pedagogerna hällde sågspån i knäet på mig är en helt annan historia.

Det är det fina med att åka runt bland olika skolor i stockholm, man träffar så sinnessjukt många olika snygga och roliga människor. Det finns hopp liksom.


Hur känns det att bli kär?

Det glänser stjärnor i ögonen och så skrattar man, Daniel 5år

Kommentarer
Postat av: emmi

barns tankar är så vackra och oskyldiga. man kan inte hjälpa att bli förbluffad och lite kär själv.

2009-04-21 @ 20:12:44
URL: http://eyegasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback