April har sparkats igång.

Som jag dansade på Baba i onsdags, det var som att kliva in i en dröm när soulplattorna började rulla och trots låg volym i början och helt värdelösa övergångar var låtföljderna så fantastiska att det inte gjorde någonting. Med Marion i ena handen och Kristin i den andra skuttade vi över dansgolvet till allt från Move on up till Teddybears. Mina höfter värker fortfarande men mer som en trevlig påminnelse om kvällen jag lyckades glömma att jag skulle upp morgonen efter än ett irritationsmoment. Nu tänker jag göra något riktigt egotrippat: Jag på Baba

Som en tradition ska Anni och Alex komma hit och äta mig ur huset om en stund men det gör ingenting för jag ska ändå till Ångermanland om några dagar. Dessutom är det rätt trevligt att ligga och snacka en massa skit. Eftersom att vi har lagt "locket på" på jobbet gällande de tidigare incidenterna så får vi helt enkelt inte vädra ut vår ångest tillräckligt. Fan vad vi saknar dig, det är inte alls samma sak längre.

Mina krukor gror och frodas, det känns bra och jag känner mig mer fit efter allt simmande jag och Marion ägnat oss åt. Beach 2009 känns inte riktigt lika långt borta längre.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback