Nu får det fan vara nog.

Jag är så jävla förbannad att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv. Dåliga chefer är ett alldeles för vanligt fenomen i det svenska samhället. Nu har jag lyckats åka på en till och fy fan... En fantastisk vän har skadats och en annan sparkats. Allt på grund av att fel människor sitter på fel plats.

När man behandlar folk i min närhet illa blir jag inte att leka med och jag vet åtminstånne en person som ska klämmas till ordentligt. Sköter man inte sitt jobb utan låter andra få ta smällen av ens egen paranoia ska man inte sitta i en chefsposition, thats that. Och det borde väl vilken normalt funtad människa som helst förstå. Imorgon blir inte roligt för någon men det här kommer inte att gå ostraffat.. Hon ska ställas till svars, helst plockas bort helt. Om det så kommer att innebära att mitt eget jobb går förlorat har ingen betydelse.

Morr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback