Klipp, klipp.

Jag önskar att jag kunde lära mig sova på morgonarna... Det här med att senast slå upp ögonen halv åtta är ett ständigt irritationsmoment. Jag får väl ge mig ut och promenera helt enkelt.

Min mobil är klar efter ett par timmars petande och hänger nu stolt dinglandes i stora fönstret. Jag har tyvärr ingen bildtagare som gör den rättvis så valfri systemkamera får gärna komma på besök någon dag, jag bjuder på fika. Själv är jag lite fundersam över om det ser ut som att femåring har gjort den eller om det är en missförstådd konstnärs verk. Hur som helst så är den rätt söt och jag trivs med den vilket är det enda som har någon betydelse i slutändan.

Imorgon är det dags att gå till jobbet igen och nu är jag både deklarerad och adressändrad. Det kändes lite småunderligt att adressändra, som att navelstängen faktiskt är helt avklippt nu.

Huj.. nej vet ni vad, nu måste jag gå och göra något vettigt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback