Fredagsmyyyys.

Igår dumpade vi ölen och läppstiftet för parmesanlax, några droppar rödvin och, efter ett par minuters dividerande, två burkar Ben & Jerry. Vi hyrde film utan några större incidenter och fnittrade oss igenom korridorerna på Ica. Långt efter läggdags skildes jag och Marion åt utanför Kristins port. Fredagsmys är grymt underskattat!

Lite köksporr för alla er som inte vet hur man hanterar överdimensionerade gurkor invirade i plast.

Marion - Den är riktigt grov


Jag - Och stor..


Kristin - Och den är hård, har ni känt?


 Kristin - Men jag får inte upp den!

Jag vet att jag måste göra något åt den här dagen. Att sitta invirad i ett duntäcke med en kopp kaffe klockan 12.49 är inte riktigt likt mig. Speciellt inte när det finns så mycket som borde göras. Det värsta är bara att jag inte kan minnas vad det är jag behöver ta tag i, men så har jag alltid sympatiserat med Nevil Longbottom och Nalle Puh på så många olika nivåer.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: K

Det var oerhört stark plast måste jag säga... men jag hade mina knep! Det var värt mödan, gurkan var väldigt saftig.

2009-08-01 @ 17:35:15
Postat av: Bullen

oh yes ;)

2009-08-02 @ 11:11:35
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback