Så vad ska man göra idag?

Jag vet inte varför men idag slog jag upp ögonen vid fem och kunde inte stänga dem igen. Det kändes som om jag sovit färdigt, trots att jag bara fått fem timmars sömn. Självklart har de inte ringt från jobbet heller vilket innebär att min tidiga morgon varit helt bortkastad. Fast jag gillar att se hur det ljusnar på morgonen så helt fel har det inte varit.

Nu börjar jag känna att man kanske skulle hitta på någonting idag. Jag tror att det blir etnografiska museét, de har en spännande utställning om dagens människohandel och jag har aldrig varit där. Visst är jag lite sugen på att vandra omkring i Bergianska trädgårdens växthus men jag orkar inte pallra mig ut dit. Djurgården känns mer görligt idag.

Stockholm har vaknat och det är tjockt med traffik på vägen nedanför mitt hus. Jag ska nog gå och äta något.

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback