Teknikens underverk.

Jag borde inte äga några tekniska prylar överhuvudtaget. Milt uttryckt så kan man säga att jag sliter dem med hälsa. Gud förbjude att jag blir kär i ett teknikfreak. Han skulle göra slut med mig efter en vecka. I och för sig känns det rätt osannolikt att jag skulle kära ner mig i en kille vars definition av perfektion är ett specialdesignat modem. Fast man ska aldrig säga aldrig.

Nu har jag lyckats sabba mitt andra par hörlurar till datorn på ett halvår. Eller rättare sagt så har jag slitit av en ledning inuti "tråden" så att det bara låter i ena snäckan. Onödig information men inte mindre irriterande för det. Jag förstår inte hur jag lyckas. Min dator har börjat låta lite oroväckande också, skräcken kryper längs ryggraden. Inte den också...

Imorgon börjar mitt tiodagarspass på mässan. Mitt mantra går därför i "Det är pengar och vi behöver pengar". Usch.. det där vi lät mer creapy än vad det var tänkt. Ni får titta genom fingrarna. Men jag måste hålla ut, speciellt om killen på P jobbar. Den killen vet inte hur man håller händerna i styr.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback