Jag behöver verkligen en händig man.

Tapetjäveln släppte i stora sjok så jag har slitit som ett djur hela dan med den. Egentligen behöver väggen bredspacklas men jag har ingen lust att lägga ner så mycket tid på en andrahandslägenhet, dessutom så skulle jag inte klara av det själv. Jag känner mig förtvivlad just nu... Jävla helvetestapetmongo. (Jag ber om ursäkt för det vulgära språket) Dessutom är det en dum hylla som vägrar bli nedskruvad. En sån där riktigt ful hylla som verkligen måste bort. Blä...

Jag får försöka fokusera på det faktum att badrummet och köksbänken blev så fina. Mitt badrum går numera i kulören blåklint och köket börjar sakta men säkert bli väldigt hemtrevligt. Usch.. jag ser verkligen inte fram emot en till dag i kamp med tapethelvetet.

När jag blir stor ska jag gifta mig med en hantverkare. Alla akademiker kan slänga sig i väggen, jag vill ha en man som kan lägga golv och bredspackla. Det här är inte bra för mig. jag börjar bli lite skruvad av det här med heminredning, färgångorna börjar stiga mig åt huvudet.

Till råga på allt så är mina kompisar sura på mig för att jag inte orkar följa med ut. Kan inte klockan gå lite fortare så att jag kan gå och lägga mig. Jag vill inte vara vaken mer idag. Tommy verkade också ha en dålig dag, vi muttrade var sitt hej i trappan innan vi båda suckade i nästa andetag. Jag tycker att jag kan börja kalla honom för Tommy nu när vi nästan är grannar.


Kommentarer
Postat av: josefina

Sur, jag? Inte då :) Visst är Tommy kort? Jag såg honom en gång.

2009-01-08 @ 14:54:18
URL: http://jossevafan.blogg.se/
Postat av: Kristin

hahahaha - tommy the man!

hälsa honom att han är grym på att sjunga (han är verkligen det). kan inte ni göra en låt tillsammans?

2009-01-08 @ 15:05:15
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/
Postat av: Bullen

Jag har tänkt försöka mig på att infiltrera släkten Körberg. Hur det ska gå till har jag inte kommit fram till ännu.



Jag återkommer ;)

2009-01-08 @ 20:28:07
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback