waah..

Det händer lite för mycket saker just nu. Jag känner att det går alldeles för fort men så tycker jag ju om att leva mitt liv i maklig takt likt en sköldpadda. Jag försöker stapla upp tillvaron lite så att jag kan göra klart vad som händer.

1. Köpa comviq mobil (Okej, det här är avklarat. Vad har jag gjort?)
2. Skaffat lägenhet       (Yes, flyttar snart in. Känns lite läskigt men ändå bra)
3. Måla om                     (Ska börja tejpa imorgon, måla på Torsdag. Andas)
4. Kulturama                  (Lappen om hur, var, när trillar ner i brevlådan så det är lugnt)
4. Söka till SLU             (Det är låååångt kvar. Typ Mars, eller nåt?)
5. Heltidsjobb               (Det här är det knivigaste, ICA nästa?)
5. Skaffa bil                   (Sakta i backarna, nu blickar vi nog lite långt fram.)
6. Idol?                           (Njae, jag vet inte om jag någonsin blir redo för förnedringstv)

Huj.. nu ska jag krypa ner hos katterna och sova bort ångesten över att jag inte hinner med. Det löser sig som Timbaktu säger, manana manana.. skjut på det.. skjut på det.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback