Älskade systrar

Hoppas att de inte kommer att hata mig när de vuxit upp och inser att deras uttalanden finns sparade i cyberrymden.


Klara 10år


- Kom Julia, så ska jag lära dig att dansa vals!


- Nämen du ska ju ha en mörk främling med massor med pengar, det skrev Jossan.


- Jag älskar din mage, den är så mjuk och dallrig


- När jag var på hemmet...


Tintin 9år

-  Var det en telefonförsäljare? Fattar han inte att om vi kan svara så har vi ju en telefon?


- (Farfar har precis förklarat att han tjänar 100kr i timmen) Men då... då får du jobba långsamt Farfar.


Ellen 8år


- Hur ser Finska brevbärare ut?


- Mormor har hängrumpa och coola rynkor.


- Titta (håller fram en sten med fossil i), här är sånna här muslimer.


- Men om man gifter sig med en av tvillingarna, får man den andra på köpet då?


- Jag vill så gärna ha en delfin (efter lite betänketid) men då måste jag köpa ett hav först.


- Är det hjärnan som får en att andas? Fast löven också, det är därför det blir så svårt att andas på vintern, eftersom att det inte finns några löv.


Kommentarer
Postat av: josefina

Det där med telefonförsäljarna kan vara det roligaste jag någonsin hört. Och så tror jag att Ellen kommer att bli något stort.

2009-07-19 @ 17:38:39
URL: http://jossevafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback