Hur dum får man bli? 2.0

Halvägs till Löt insåg jag till min stora skräck att bilen luktade bensin. Jag körde in till vägkanten, kom för mig att öppna tanklocket, det enda problemet var att det inte fanns något tanklock. För min inre syn såg jag hur jag la locket på biltaket, tankade, smällde igen luckan och körde iväg.. med det jävla tanklocket kvar på taket.

Inte fanns det någonstans heller när jag körde tillbaka för att leta. Ibland blir jag så trött på mig själv. I och för sig gick jag över en mil i natt så det kanske inte är så konstigt att jag är tankspridd, men ändå.

Men någonstans så ger jag inte upp på samma sätt jag alltid gjort. Jag var uppriven igår men det är något som har förändrats. Lite som att jag har gått från save me till You can't help me now. Loppet är inte kört ännu!

Nu ska jag ut och klippa häck.. haha, ni får ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback