psst!

Jag hatar att jag alltid trasslar in mig i saker. Min förmåga att slingra mig runt saker och ting går till det extrema ibland och nu måste jag än en gång häva ur mig något jobbigt. För det går inte att slingra sig igenom livet om man inte är en huggorm och jag vet inte hur många gånger jag måste snubbla på mig själv innan jag inser det.

Dessutom har jag gjort något fantastiskt korkat på fyllan som uppdagade sig på ett väldigt underligt sätt. Men det lilla snedsteget tänker jag ta med mig i graven, dessutom så gills inte de saker jag gör på fyllan för då är jag inte mig själv någonstans.

Morotskakan ser förjävlig ut föresten, men jag tror att den smakar toppen. Det här var inte rätt kväll att vara kreativ på, den är inte bakad med kärlek alls...

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback