Sju veckor senare.

Jag har inte ens varit hemma i tre dagar och det börjar redan suga i krogtarmen. Får väl skylla på sju utekvällsbefriade veckor, med glimten i ögat förstås.

Ofta brukar min inställning till alkohol i kombination med hyperaktiva ljusinstallationer kunna sammanfattas med ordet "blä", men idag känns det annorlunda. Kanske är det för att jag ska inviga debaser-slussen iförd en regnbågsfärgad kjol och converse, sådär lagom söderbohemiskt. Har jag tur fångar Kristin mig med mobilkameran, har jag otur springer jag in i ett gammalt ragg och vrickar foten.

Det är i alla fall lyckosamt att mina närmaste vänner är införlivade i indiekulturen, annars skulle jag nog fortfarande gå på toxic och undra vad i helvete jag gjorde där.


Jag lovar att komma med en lägesrapport imorgon.

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback