Trötter.

Mina första dagar på jobbet har varit.. sådär, men inte alls lika illa som jag fruktat. Kanske har det att göra med att jag får jobba i centrum istället. Folk är i regel lättare till sinnes inne i stan och miljöerna är rätt spektakulära. Man brukar ju säga att Lund är bakgårdarnas stad och det är rätt härligt att stå och klippa skott på.

Visst är kroppen helt slut men än så länge går det smidigt (peppar peppar). Den enda riktigt obehagliga incidenten var när en kille från stället jag jobbat på innan kom förbi och hotade med, inte alls så skämtsamt och trivsamt som han förmodligen menat, att jag skulle få komma tillbaka till dem. Jag mumlade bara något osammanhängande till svar och fortsatte rycka grässtrån ur rabatten. Är det något jag har lärt mig så är det att ligga jävligt lågt, de där uppblåsta mansgrisarna är inte att leka med.

Förhoppningsvis blir jag lite vältränad av allt springande i trappor för efter en arbetsdag orkar jag knappt röra mig mellan middagsbordet och soffan, ännu mindre åka och träna.

Aja, nu ska jag plåstra om mina fötter. Ciao darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback