- Men Julia det låter vafan, kan du inte hålla käften?

God morgon alla solstrålar!

Det var länge sedan jag känt mig så manlig som jag gjorde när jag kom hem från Debaser igår. Innan jag ens stängt ytterdörren ordentligt började jag slänga av mig kläderna, för att sedan klampa in i köket och dricka juice rakt ur förpackningen. Till min egen förvåning öppnade jag också en burk med bönor som jag sedan satt och pillade innan jag trött damp ner på sängen och sov som en stock till halv elva.

Nu sitter jag här med rufsigt hår och känner mig snarare väldigt feminin än maskulin i gårdagens smink och målade tånaglar.

Debaser är en svårbeskriven upplevelse. Det är väldigt vuxet, fast ändå inte. Jag hade kul trots att Jonathan Johansons urusla mickteknik och jag fascinerades både av såpbubblor och pianistens händer. Större delen av kvällen gick ut på att undvika ögonkontakt och fly ifrån kladdande händer men det gjorde inte så mycket. Vem hade kunnat ana att vuxna människor kunde bete sig så omoget?

Kvällen på Debaser med snygg ljudisolering och gott vin får en trea. Mitt eget fel egentligen, jag var ju lite för uppslukad av kvällens tidigare händelseförlopp så det fanns inte plats för så mycket mer.

Idag kommer att bli fullspäckat så det är bara att jag sätter igång och gör mig iordning.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback