Oh lalala, Oh lala!

Imorgon blir jag inte kul att ha och göra med så ni som tänkt komma till min kassa och vara otrevliga får ta och tänka om. Redan idag var det en hel del kunder som fick onda ögat. Ibland undrar jag hur gamla de här människorna är i sinnet. Många män resonerar likt hungriga femåringar, men så är de ju män också...

Jag tror att jag dog en smula idag, men jag tänker inte tala om varför. Det tar jag med mig i graven för anledningen är så obetydlig att ingen ändå skulle orka ta sig igenom orden.

Min chef såg föresten måttligt road ut när hon idag smög sig upp bakom ryggen på mig idag och sa med sin något skrovliga röst "Jasså Julia, ska du få besök ikväll. Jag hoppas att ni inte tänker gå ut också?" Skräckslagen som jag blev svalde jag hårt och stammade fram att vi självklart inte skulle det. Det var nästan så att ett "No sir" slank ur mig. Jisses, den kvinnan ger mig kalla kårar ibland.

För första gången på riktigt länge känner jag ett sug efter att göra natten osäker. Jag vill göra mig vacker, dansa tills benen inte längre bär och supa bort verkligheten. Vad sägs om onsdag ladies?

*Ler flörtigt*


Kommentarer
Postat av: Marion

Onsdag? Onsdag. Onsdag!

2009-03-08 @ 11:51:48
URL: http://marionfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback