Lift, någon?

Ibland säger jag saker utan att tänka mig för men det innebär inte att jag har fel och jag står faktiskt för vartenda ord. Jag har aldrig som avsikt att såra någon men vissa saker förstår jag mig inte på och därför blir det lätt fel. Så förlåt om du har blivit sårad, det var inte meningen.


Jag har börjat grubbla lite över vad man ska göra i sommar. Det verkar som att alla sommarjobb försvunnit innan de ens fanns så det blir nog att hyra ut lägenheten och antingen städa trappor i Lund eller fly till Ångermanland. Hur det blir har jag inte bestämt ännu.

Helst skulle jag vilja sno en bil och ge mig ut i världen men jag äger varken resurserna eller tilliten till mig själv för att sparka igång ett sådant projekt. Lifta skulle man ju kunna göra men då känns det som att jag skulle behöva ta ett par klasser i karate först.

Eller varför inte en sista minuten och sen glömma ta planet hem. Någonstans bort måste jag, om det så är till Öland eller Cap Verde har inte så stor betydelse.

Nu ska jag sätta mig och avgöra hur min framtid ska se ut, det är dags att söka utbildning.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback