Snäckmobil

Jag fångade en tuss som flög förbi mig, plockade upp en vacker gren från marken och såg en svärm kråkor dansa över himlen. Inspirerad av livet som jag blev har resulterat i att jag nu sitter med händerna fulla av trådar och en halvfärdig mobil liggandes vid mina fötter. Jag vet inte riktigt vad det blir av det i slutändan men det ser ganska lovande ut, om jag får säga det själv.

Någonstans inom mig håller en fjäril på att bryta sig loss ur sin kokong och jag gillar det inte alls. Jag vet inte vart det började eller hur jag ska kunna få den att återgå i dvala men jag vet i alla fall att jag inte gillar det alls.

Aja nu ska jag återgå till pysslandet, ni får ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback