Chardonaaay


Vi köpte med oss pizza, smuttade på champagne snackade om det mystiska och onämnbara ämnet mellan fem och sju. Jag vred mig av syrebrist när Anni satte igång efter ett halvt glas "Chardonaaay" och Saras tårkanaler började bråka med henne. Det har varit en skön kväll med andra ord och ett fint avslut på en hård mässa.

Jag gick in med föreställningen att jag skulle möta gulliga damer i stråhattar och blommiga förkläden men icke sa Nicke. Inte slår de båtmänniskorna men de kommer fan inte särskilt långt efter på idiotimätaren. Jag kom i alla fall därifrån levande med en påse jord och några fröpåsar. Jag förstår inte hur jag lyckas ibland men nu står det i alla fall fyllda krukor sporadiskt utplacerade i hela lägenheten.

Nästa steg blir att få upp spegeln, hur nu det ska gå till.. Förhoppningen är att den ska flyga upp på väggen alldeles själv men vi får se om jag kanske behöver låna en slagborr och ett par skruvar först.

Vad läskig Låt den rätte komma in var föresten, eller mer obehaglig än otäck egentligen. Det ska väl föreställa en vacker kärlekshistoria men hela den här grejen med att flickan mördar folk titt som tätt skrapar bort glansen lite. Filmen är säkert jättebra egentligen men jag var verkligen inte upplagd för vampyrism igår kväll.


Jag vet att jag borde stanna uppe länge och fira att det är slut för den här gången men min misshandlade hjärna kräver att jag går och lägger mig så vi får höras imorgon helt enkelt, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback