Svart bälte i pyssel.

I brist på uppdrag från jobbet har jag varit tvungen att sysselsätta mig på andra sätt. Produkten blev ett uppfräschat sminkbord, en inte helt smart förvaringslåda för Illustrerad Vetenskap och en skinande ren lägenhet. Mobilen är fylld med underliga fyllesms från en förgången tid och jag har fönsterbrädet översållat med prukande växter.

Nu är det bara spegeln som ska upp, men för det behöver jag en slagborr. Iof stör det inte så mycket att ha den på golvet men den måste ju upp någon gång. Ju mer jag ordnar, desto mer romantisk bli lägenheten. Vet inte riktigt varför det hela tog den vändningen, hade en lugn grön oas i åtanke när jag flyttade in men nu börjar det mer likna en romantisk middag för två.

Undrar vart det här kommer sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback