Definitionen av tråkig.

Det är inte så ofta jag bara hamnar någonstans. Jag skulle vilja påstå att det aldrig händer, förutom igår då förstås. Jag hamnade mitt i en uppfriskande filmvisning någonstans på söder.

Jag har en känsla av att jag framstod som väldigt tråkig och inåtvänd dock. Eller "tråkig" är kanske fel ordval, men i ett rum med packat med konstnärssjälar är det inte så underligt att jag framstår som något.. ointressant. Sen läser jag folk alldeles för lätt också, vilket inte heller är så bra när man är omgiven av människor som lever på att bära sina känslor på utsidan.

Men roligt hade jag i alla fall och jag tackar gudarna ännu en gång för att jag har så nära till skratt. Tack vännen!

Nu ska jag ut och promenera i solskenet. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback